tisdag 2 februari 2010

Mysdag!

Kom just hem från en sväng om med älskade fruktansvariga! Vi sladdade runt lite i old school volvon och spanade in lite andra ica butiker för tips och idéer. Hittade dock inte så mycket, utan konstaterade att vi har bästa fruktavdelningen (när den hålls efter) och tog en fika istället! Sallad, chokladboll och kaffe latte på turners fick bli dagens middag och det var minst sagt smaskigt! :) Spontanfika gillar jag! Vi styrde därefter kosingen upp mot mitt premiär besök på ICA MAXI där det var stort och ja, stort? Köpte lite olika hårspray (ja ni känner ju till min lilla fixering antar jag) för att sedan bege sig hem igen. Tack för en mysig eftermiddag! :) Inte så bittra längre över det korta jobbpasset - fast det fanns miljoner saker att göra.

Nu ska jag förgäves försöka få tag på min vän Marina som inte verkar ha något batteri på telefonen. Synd tycker jag för det var så länge sedan vi träffades. Angelee är dock hemma så henne ska jag hinna pricka in såklart. Hört ryktas om en tjejkväll imårrn, nice! Paradise final är det ju också ikväll har jag hört. Det får ju inte missas även om det just nu inte finns nån värdig vinnare.Kanske vet vem som vinner dock, om man ska tro på ryktet. Ska inte förstöra för er som inte hört dock!

I morgon vankas jobb. Ett kassa pass för att vara mer exakt och det känns kul med pengar $$!! Åker sen hem till landet över torsdagen för att tvätta lite kläder och börja packa till stockholm. Sen antar jag att jag blir kvar i stan över helgen och så. Det börjar närma sig riktigt ordentligt nu faktiskt. Känns spännande och väldigt nervöst. Tänk er, om lite drygt en vecka sitter och och Stephanie i vår lägenhet på Lilla Essingen och har precis flyttat in alla våra tillhörigheter och börjar vårt nya liv tillsammans. Helt sinnes för att citera stephs klassiska uttryck! :)

Over n out!
/D

Inga kommentarer: