torsdag 4 februari 2010

Hej!!

Efter att jag, som ni redan vet, tagit världens längsta sovmorgon (som vanligt helt oförtjänt) så gör jag äntligen någon nytta. Har installerat Microsoft Office på min bärbara dator, kopierat tusentals gamla låtar från min stationära dator och lagt in (de flesta) i min bärbara. Jag har även gjort samma sak med massa gamla bilder OCH fortsatt mitt projekt - Kollage USA för visning :) Duktigt va?

Tog mig dock till kl 20 att komma på att det kanske vore idé att börja. Mina väskor står här bredvid mig också, tomma, rena och redo att återigen packas för nästa äventyr!! :)

Jag ser fram emot att komma iväg. Resa iväg till ett nytt liv men nya jobb, nya rutiner, nytt folk och en ny omgivning. Det är bra med omväxling och jag längtar efter att få vara den personen jag gillar, personen som växte fram i USA- Den självständiga Desirée som fantiskt klarar av att stå på egna ben och fatta egna beslut. Jag gillar den tjejen men det är lätt att falla tillbaka till sitt gamla jag och bli bekväm då man återvänder till sin hemstad. Här är allt på ett annat sätt. Folk har redan satt sin stämpel på mig, waaaay back och att ändra på den känns mest som att slösa med tid. För varför skulle jag bry mig om vad ni tycker om mig egentligen? Bekväm också i att maten står på bordet och att föräldrarna skjutsar runt en lite här och var utan att verka alltför besvärade(?). har ju ändå varit borta ett tag så ni har en del att tag igen får jag väl försvara mig med ;)

Det var allt för just nu!

Puss och hej
"Du är inte mer bunden än du gör dig! "

Inga kommentarer: