torsdag 4 februari 2010

Klockan är 16.40 & jag sitter här i min pyjamas!


Ja, ni hörde rätt och det enda jag inte behöver just nu är en kommentar från en viss hurtbulle som säger "hahahaha jävla latmask". Inget illa menat men... you heard me!

Så vad an denna generösa sovmorgon? Äh jag satt uppe och kollade på kort från USA till kl 2 am och därefter följde några avsnitt av Cougar Town som för övrigt är en AS SKÖN serie som alla tjejer bör se! Värt det? Njaah, nu sitter jag här.. klockan har hunnit slå 16.54 (ej så aktiv bloggare) och har dåligt samvete över att denna torsdag bara försvann.

Måste
* Fixa arbetsgivarintyg
* Packa
* Städa rummet
* Göra klart mitt kollage från usa så jag kan visa mina vänner och familj
* Gå igenom min gamla stationära dator så jag får lite mer musik och bilder på denna dator
* Skriva ett brev
* Hälsa på farmor och farfar
* Prata med värdfamiljer i USA
* Boka tågbiljett
* Ta reda på arbetstider för v 7, då jag kommer flyttat till Stockholm
* Säga hejdå till alla
* Jobba lite mer
* Kopiera lite sms så jag får mer plats i telefonen
* Beställa en iPod
* Fundera ut hur jag ska bli av med acnen i ansiktet
* Plugga på högskoleprovet
* Leta skolor och utbildningar till hösten
* Göra en budget?
* Anmäla mig till facket
* Anmäla mig till arbetsförmedlingen
* Anmäla mig till gym

....... it goes on and on..... så det kanske är dags att börja.
Tror detta är mitt tråkigaste inlägg hittils så jag lovar att det nästa INTE kommer handla om alla måsten som ligger i luften!!
Over n out,
Stressed out D


Inga kommentarer: