fredag 5 februari 2010

Fredag

Att hellre vara hemma och dricka själv än att umgås med vänner nykter?
Alkisvarning?
Deppigt?
Helt rätt?
Vad vet jag... Skål på er! :)

Har numer 4949 låtar på min dator!! Innan hade jag endast 1545. Nöjdare tjej!
Om jag nu också kunde ta itu med lite packning så skulle jag vara ännu nöjdare! :)

Har varit en känslomässig berg- och dalbana ikväll! Så fort en depp låt kommer igång tycker jag inte att det är fin som alla andra dagar, istället blir jag ledsen och gråter en skvätt. Därefter kommer en glad sprallig låt på och jag ställer mig upp och dansar med världens flin och entusiasm. Den glada låter går över till en argsint rap eller en rivig rock sång varpå jag blirg förbannad, slänger grejer omkring mig och skriker. Jag önskar att jag överdrev när jag nu berättar för er om min känslomässiga upp och nergång ikväll men detta är hur det har sett ut, enda sedan kl 17 idag.
Det är sånna här dagar som jag skulle ge allt för att vara i New York och festa med min party buddy! Jag saknar de dagarna

Inga kommentarer: