torsdag 4 februari 2010

Give it to me baby

Klockan är 4.45 am och jag är Äääääntligen klar med mitt USA i bilder kollage som jag nu ska visa för alla som är intresserade :) Det var kanske på tiden att jag tog ut de bästa bilderna for show så att säga. Inte så kul för den som vill kika att tvingas hoppa spontant mellan de minst 10000 bilderna jag faktiskt tagit under åren....

Så peace på den!

Har snart även fått över alla tusen låtar till min bärbara dator ( jag vet att jag tjatar men det tar ju för eeevigt). Känns bra! Min rygg är helt förstörd efter att ha suttit vid datorn en hel dag. Imårrn ska jag börja packa, det blir intressant! :) Im on my way!

Nu väntar ett par avsnitt av Cougar Town - kanonserie! Sen blir det äntligen sängen för tro det eller ej.. Jag ska upp INNAN 12 slaget imårrn!

Peace love and understanding! och just det, jag saknar mitt NEW YORK, CALI och mina 9 kidz! <3

Inga kommentarer: