onsdag 10 februari 2010

Sista dagen i Östersund!

Känns väldigt konstigt att säga så, jag kom ju just hem liksom... Nerverna är dock på rätt plats i skrivande stund och den lilla bubblande glädjen i magen (nej det är inte chips) växer sig större för varje timme som går. Tänk imårrn vid den här tiden + 1,5 timma, möter jag upp Stephanie på Stockholm Central!!!! Kommer bli guld det här! Är väldigt laddad för att komma igång med mitt nya liv, börja träna, äta sunt, skaffa nya rutiner, nya jobb, ny stad, nya möjligheter! Wehooo! :)

Det sades en hel del hejdå idag. Hejdå är alltid jobbiga men idag var det mer ett "see ya'll later" känsla över det. Stockholm är inte USA (tyvärr) men det jag idag har insett är att det är inte en sån BIG deal som jag gjort av det. 5 timmar bort med tåg, 45 min med flyg liksom och jag flyger inte ens över nåt hav! Detta kommer bli kanon, jag känner det på mig!

Gäller bara att trycka ner det sista i resväskorna och göra sig redo! ja ja, ge mig!
Skriver mer sen. Antar att jag kommer hinna få lite resfeber men det tar vi då!
Puss!


Musiktips från Lovisa!
"'Cause now I'm that bitch
You'll never get to (uh)
Can't get what you want, so you're acting like a punk
You were too fly then, so fly away now
Now I'm that bitch, and you're just a clown"

Inga kommentarer: