tisdag 2 februari 2010

Tisdag, snart bär det av



















Lite jobb blev det idag iaf, till skillnad från igår då man sov bort ett jobbtillfälle. Eller nja, riktigt så var det ju inte. På något kontigt sätt hade simkortet hoppat ur telefonen mitt i natten så när de ringde från jobbet kl 11 så kom de direkt till voice mail istället för att mötas av Des morgonwhiskeyröst. Oskönast eftersom jag hade världens tråkigaste dag idag, men what to do liksom?

Jobbade 8-12 idag, soft pass så nu sitter man återigen framför datorn och rullar tummarna. Pappa har börjat danska dieten som jag och Elina kör den 21a februari, så jag sitter och frestar honom med diverse saker som han inte får äta.. he he (elakt skratt).

I brist på saker att göra så ska jag haka på älskade fruktansvariga och åka runt på lite butiker för att spana in roliga idéer till fruktavdelningar :) nice nice!

Hoppas du mår bra min vän. Synd att det är så stelt nu!

Puss

Inga kommentarer: