fredag 30 oktober 2009

Dude, I'm bored...

Sitter här på soffan i vardagsrummet och är allmänt uttråkad. Ingen är inna på msn, ingenting händer på facebook (som jag såklart uppdaterar var minut i förhoppningens andra) jag börjar bli sjuk, är väldigt trött och JOBBAR on top of that! Pjuuh, ibland är det inte lätt att heta Des.
Skjutsade iväg den andra au pairen till tågstationen idag, sista gången vi såg henne till allas stora glädje! :) Så nu slipper jag höra tyskt svammel på rummet 24/7 och jag har äntligen klippt av min svans/ sprungit ifrån min skugga .. U decide!
Skulle gett allt för att vara på Grove just nu och svänga mina lurviga men se det kommer inte hända då värdföräldrarna smet iväg på sitt eget Halloween partaj. Jag har dock hört att E och jag tar igen det i morgon.. :P Trick or Treating och Paraden är spikad. Resen låter jag komma som en positiv överraskning, surprise me liksom :) Har även påbörjat årets julklappsinköp. En liten present till min kära vän Linn blev det, hemskt vad jag kan vara osjälvisk ibland :P Imårrn planeras bokning av den obokade CALI resan! Har hört att det är några tjejer där borta som är väldigt ivriga att se mig så det vill väl till att man masar sig dit :P Ska bli oerhört kul att se er! :)
Kom just på att jag har sjukt mycket att göra så det är kanske bra att ingen är vaken eller pratglad för den delen heller. Pratade med pappa idag på skype, det var ett tag sen så det var väl gött att det hände. Mamma verkar ha gått upp i rök! Aja, Im a big girl now n can take care of myself :) Nu ska jag ta itu med "att göra listan" för dagen. 30 min deadline. Puss och hej! Happy Halloween allihopa! I miss u <3

Inga kommentarer: