måndag 12 oktober 2009

Tröttast i USA?

Vad jag fortfarande gör uppe är något jag undrat i flera timmar nu.. Ok att jag inte börjar förrän kl 3 imårrn, men tydligen har jag lovat att käka frukost hos Elina klockan 9 am. Smart tänkt Des. Får se om jag lyckas ta mig upp. Kvällen har varit väldigt bra! Ungefär såhär gick den till. Des slutar jobba vid 5, konverserar med Elina, Elina och Emma hämtar upp Des. Tjejerna åker till Central Avenue, går in på två olika butiker och Des shoppar två par partyskor för pengar hon egentligen inte har. Des är dock sjukt nöjd för nu äger jag äntligen mina egna Steve Madden och Michael Kors skor. Peace på den!!

Min värdfar är något utav de skönaste, underbaraste och konstigaste jag vet. Han kikar in på mitt rum när han kommer in, världens leende och ger mig björnkramen. Medan vi kramas så säger han "Did I ever tell you that I think you are very beautiful?" Jag typ, eeh tack. Han fortsätter med meningen "Ur hot man" eller nåt liknande och jag känner att jag börjar bli generad så jag frågar snabbt om hur hans dag på jobbet var. Därefter kommenterar han att jag är sjukt söt även fast jag går runt i slitna jeans och en t-shirt och säger att det verkar inte som jag alltid tycker att jag är så söt.. haha alltså va?? Så jävla skön snubbe! Dock blev han lite ledsen att jag inte stannade för middag, det är trots allt bara 1,5 vecka tills den nya au pairen kommer nu. Känns åt helvete! Testpackade också idag och till min stora glädje verkar det som det kommer räcka med 3 feta 23 kilos väskor att släpa hem! Trodde jag skulle behöva en till men när Elina hjälpt mig packa kommer det bli galant :) TACK vare att hennes käre far har gått med på att frakta hem en väska åt mig <3 Räddaren i nöden!!

Nu ska jag sova, klockan är alldeles för mycket och jag är som sagt trötter! Har lagt in alla bilder på datorn och väntar med spänning på att få alla Emmas bilder!!!

Elina är en sån där grym tjej och Stephanie är sjuktligt saknad! <3

Inga kommentarer: