måndag 26 oktober 2009

"Dude, where's my car??"

"Thank you for not walking away, i know that u know im sorry. And a friend like you happens once in a life time, i dont wanna lose you for anything.I cant take it back but im really sorry. You can count on me, okay !? Im just saying, I love you."

Elina, I love you too! Tack för smset gumman, det betyder mycket att du ber om ursäkt och säger fina saker! Vi är bättre än att bråka, vi är ett team du och jag har jag hört! <3

The Bronx Zoo var jättehärligt och väldigt kul! Hade våra små race med ungarna, piggybacks hit och vagnåkning dit, ett lejon här en apa där! Vädret var soligt, träden var gudomliga och jag har insett att jag ÄÄälskar hösten i New York. Med alla dessa lövträd i förorten är denna årstid något utav de vackraste jag vilat ögonen på.

Det går inte så bra för den nya au pairen, kanske rent utav blir ett byta mycket snart.. En liten uppdatering bara! och STEPHANIE LINGMERTH, jag är jätteledsen om jag sårade dig! Jag längtar tills vi ses, oavsett om det blir i New York eller Östersund först! Du är underbar <3

Mötte för övrigt upp Emma och Elina på ett STARBUCKS och hade en typisk kaffe/datornörds häng. Var faktiskt första gången det hänt på mina snart 2 år i staterna så lite överseende kan ni ju ha! Lol, fick i alla fall äntligen tag på alla bilder som tagits till höger och vänster så ett par album ska nu snarast läggas upp på facebook. Alldeles för länge sen det blev nån uppdatering där!

Nu ska jag läsa Twilight (jag är kär - igen) och sedan vila upp mig inför en ny härlig arbetsdag i morgon! Snart är det halloween och jag ska fråga värdmor om hennes gamla dräkter i morgon. Hoppas nåt passar :P
Puss och hej leverpastej!

Inga kommentarer: