söndag 4 oktober 2009

Shiiiiit!!!

Vet inte vad jag ska säga riktigt... Helgen var en sån där SJUK jävel och jag har ännu inte fattat vad som hänt eller hur illa/bra situationen faktiskt är. Hett blev det.. Jag och Elina var snyggast i NYC med våra härligt korta klänningar och skyhöga skor. Dagen efter... Not so fabulous!! Gillar West Village en hel del och våran kompis som bor där har jag hört är såååå bra! Sovplats och gratis söndags-brunch är ingenting vi klagar på eller vad säger du E? Jag älskar detta galna liv. :) Puss puss och åter puss! Såg förresten filmen "Taken" idag, den var sjukt läskig faktiskt.. Man får upp ögonen lite att alla människor är inte goda där ute..

Statistik:
45 dagar tills mitt jobb som au pair är slut
47 dagar till New Moon har premiär
63 dagar tills jag åker hem!

Plötsligt händer det!!

Inga kommentarer: