onsdag 7 oktober 2009

För er som...

.. vet vad jag snackar om så blev det varken positiva eller negativa besked idag när jag kollade upp ämnet/katastrofen i fråga. Har bestämt mig för att ligga lågt ett tag, jag är ju faktiskt hemma snart i ett udnerbart Sverige där alla problem kan bli lösta snabbt, enkelt och billigt!
Låter det bra?

High-Risk... jojo man tackar!

Aja, iaf så har dagen varit helt okej! Gick ut och åt middag med min värdfamilj pga dåligt samvete över att ha tackat nej de senaste 5 gångerna de frågat. De är ju rätt sköna medlemmarna i min värdfamilj har jag hört och jag är så glad att jag har fått uppleve New York hos just DEM! Det smids planer om vad alla ska vara för halloween och jag känner bara "orkaaa köpa en dräkt för 1 gång?" Nej, får återanvända nåt. Hörde att de hade wonderwoman som min värdmor hade förra året, kanske blir den då.. I år har hon fått för sig att vara en grottmänniska så hon kan skutta runt som en chimpans och ryta åt alla som försöker föra en konversation med henne. Sjukt kul tycker jag det låter, måste bara få värdfar på samma tankar! LOL vilket par!

2 dagar kvar nu, esn helg.. Vad som händer i helgen är ännu oklart men blir det galej så säger jag inte nej. Ångesten börjar gå över (fast den egentligen borde vara större) och Des is almost back on track!

Mission Impossible blir nu att lyckas charma vår käre inkastare igen och få honom på bättre tankar! Mm, det ska gå! Puss

Inga kommentarer: