onsdag 14 oktober 2009

Hoorrrssiiieeee!!!!

















Min kära vän Elina letar jackor och kläcker denna kommentaren ikväll: "vi bor ju fan i usa, nånstans måste de ju sälja den här jävla jackan.. de verkar ju bara skeppa till adresser i nord amerika, ååh"

Frågan är: Vart ligger USA?
Slutsatsen blir: Hur blond får man va?

Älskr dig ändå gumman ;) TROTS det BEGAGNADE/ANVÄNDA irritationsmomentet! Lol

Pratade förresten med mamma idag! Jag saknar hennes pianospel, det är så vackert <3
Tack Adrian för sällskapet denna afton :)

En puss till alla som tycker de förtjänar den! Imårrn ska jag försöka fippla över lite pengar från svenskt bankkonto till amerikanskt bankkonto så även jag kan få en tur och retur biljett till California! Me like! Håll även alla tummar ni har på att jag INTE jobbar på lördag kväll. Vore underbart med en D & E special edition helg! <3

Inga kommentarer: