torsdag 15 oktober 2009

Meet me halfway















Är det Des & Elina som spontant åker till Westchester Mall (en sån där lyx galleria med affärer som Luis Vuitton, Gucci osv..) och shoppar en sprillans North Face jacka eller? En sån där som jag alltid velat ha men aldrig köpt, förrän nu! Sjukt nöjd är jag, vad säger du mamma? :) Såå det planerade kamera inköpet får bli för nästa lön, jacka kändes mer aktuellt eftersom det 1. bara fanns en kvar och 2. att det är typ minusgrader ute. Tjohej! Ser verkligen fram emot att dra på mig skinnkjol, blus och klackar i morgon, yeey! Var sjukt sugen på en Juicy Couture väska också, hade lätt investerat om pengarna funnits! Oh man, vart är Mr Miljonär när man behöver honom?

Vi gillar amerikanska vägskyltar som är ungefär lika förvirrande som en jul utan julskinka. Faktum att det gula lyset också betyder "gaaasa så hinner du innan rött", att störst går först i alla situationer och att högersvängar är ok mot rött är också rätt sköna regler.. hastighetsbegränsingar är också väldigt relativa, jag menar står det 30 mph så verkar ju alla fatta att de egentligen menar 45mph, liksom...


Tack för ikväll min vän! Du är allt bra go och i helgen är det återigen du och jag <3 Nu är det dags för lite Greys innan John Blund kommer på besök. Dags att vila upp sig lite innan jobbet.. DOCK kommer jag att jobba lördagKVÄLL vilket suger så jävla hårt! Inget Grove för oss alltså :( Puss på er!!

2 kommentarer:

LittleMissMe sa...

So sant min gamle gode, men visst saknar vi o aka bil i af? hahha vara fantastiska aventyr i LA lixom, dar vi skrev egna regler gallande korkort etc :D

Desire John sa...

Vi saknar din bubbla väldigt mycket min kära strandräka!! :) Menar det, sjukaste ever faktiskt! Tänk va man kommer undan med mycket otyg när man har flyt ;)Önskar vi hade bil i CA, då hade allt varit fulländat!