söndag 12 oktober 2008

Disturbia!

Så var helgen förbi och jag blickar bakåt och inser att det var ju en riktigt rolig sådan! Åkte till Laguna och träffade Frida som kom och hämtade mig med bubblan. Därefter åkte vi till Irvine Spectrum & Laguna Hills Center och shoppade upp alla våra pengar! Så när vi kände att plånboken började bli lite väääl tunn så bestämde vi oss att det var dags att dra sig tillbaka och göra oss i ordning för kvällens bravader. Vi kunde ju såklart inte låta bliiii att åka till vårat favoritställe (läs; ett av de mest uttjatade ställena Desirée känner till) och klubba. Jag fick lov att köra Fridas lilla bubbla och det finns ju ingen skönare känsla än att brumma på den 7 filiga freewayen i 120 km/h och känna hjärtat dunka i takt till musiken som pumpas ur högtalarna. Mästerligt och jag kände ju att det är ju sånt här jag vill syssla med istället för att sitta som en litet kaktus och sura i öknen! Sooo, väl inne inne i Hollywood glider Frida och Desirée på gatorna ett tag först med rutorna fullt nerrullade, musiken på max, diggar med i musiken och känner oss såååååååå coola! STATUS! Som om vi inte hade status nog så får vi därefter dessutom glida före i den sjukt långa kön och smita in före alla andra. Grymt skönt då det faktiskt va lite kyligt ute. Inne på klubben spenderar vi tiden tittandes på alla äckliga jävla brudar som masat sina rövar dit. Rövar är väl också 75% av det vi ser då i princip alla tjejer klär sig så lätt att man ser underkläderna utan att ens behöva överdriva. Snuskigt och skandalöst om jag får säga det själv så Desirée och Frida bestämmer sig fort för att killarna som är där inte är nå å ha. Istället hämtas inspirationen av den brutalt sköna killen som står och hoppar i takt till musiken som en duracell kanin. Ni vet han som bara "går och går och går". Hur som helst tycker Desirée att det är dags att flippa och tar sig an dansgolvet som en sprattlande jordekorre och kul va det fan i mig! Sen bar det av hem, en störthärlig bilresa hem som bjuder på sång, skratt och fart! Söndag vaknar vi lite senare än planerat och käkar brunchmiddag på Rubys. Sen bär det av på freewayen (där jag såklart njuter av körningen) till Hollywood igen för att hänga lite innan det var dags för mig att ta tåget hem till sketna nowhere! Grym helg med min kära skrutt Frida, big love!

Så nu sitter jag här och det tycks att så fort jag sätter min fot på detta stället så kommer de negativa känslorna som flygande över mig och jag vill bara gråta en skvätt. Har ingenting med min underbara värdfamilj att göra utan läget, brist på bil, osäkerheten om skola, tankar om framtiden osv, ja allt som jag skriver om i alla andra inlägg ni vet! Så, jag ska nu skicka iväg ett par mail så jag gör nåt åt problemet istället för å bara sitta här och klaga! En bil på det här så skulle läget vara ett helt annat. Keep on looking ska jag såklart göra och nu är det dags att sova! Har bestämt mig för att träna imorrn så måste va lite utvilad! Såg även Desperate ikväll men det känns som meningslöst utan min trogne kompanjon Linn sooo vad säger du om att spara och se det tillsammans baby?

Godnatt då, det är ju faktiskt lite kul här ibland även om det inte alltid låter så ;) Ps. Notera även på bilderna att de en gång så smala ögonbrynen nu växt en aaaning!
Och en sista sak, Chris Brown is the shiiiiiit! GALET sexig video!! Kan inte få detta ur hjärnan! Se och njut!! God Damn säger jag bara! Härliga moves har han ju grabben och såklart en fantastisk röst!! ;)


/D

8 kommentarer:

LovisaGaëlle sa...

Din helg lät underbar, ska vi byta plats ett tag? Måste hålla med dig om att Chris är GRYM! Det var du som spelade Chris för mig första gången:) han gör det bra, det är inte lätt att vara sexig i en sån fjållig klättersele!

Desire John sa...

Ja vi kanske skulle gjort det! Vore ju soft med ett jobb i götet och lite dansklasser sådär ;) Näe, var det?? :) vad var det för en låt? hahaha eller hur, han gör det förjävla bra!

Anonym sa...

Men du, det första jag tänkte på när jag började läsa & tittade åt sidan på bilden var ju att du faktiskt lyckats spara ut lite ögonbryn. Skitsnyggt ju! Jag sparar gärna despret till Mars, frågan är, kan du hålla dig? Jag kommer inte kunna se förrän i Februari, men kan lätt vänta 1-2 måander till bara för att få streckkolla med dig scchnygging!

Anonym sa...

Kom inte min kommentar med nu? Jag som skrev så långt och orkar inte skriva om..

Anonym sa...

Jaha, ahaaa! Nu hajade jag visst. Du måste acceptera först! Smart jag!

Desire John sa...

Hahahaha du är så mobbad!!!! Jag kan nog hålla mig, desperate förlorar ju halva sin charm om jag ska kolla själv, det är ju du å jag å desperate som gäller, inge halvdant så nu slutar jag titta!! Missade dagens så från och med nu är det officiellt!! BARA för dig! PUSS

Anonym sa...

Men KUNG! Det får bli en deal, du & jag i Mars Des =) That's it!
Och ja, jag är lite mobbad tror jag...

Desire John sa...

That's it!!