torsdag 9 oktober 2008

What's your addiction?

"What’s your addiction, is it money, is it girls, is it weed?"... som Kanye säger (Linn läs hela låttexten och le med mig för det är så bra) och mitt addiction just nu verkar vara den där dumma bloggen! Hur som helst ska jag fatta mig kort. Jag säger så här: Skaffa inte barn med fel man, kvinnor där ute! Det händer alltför ofta och sedan är ni fast. Hur mycket problem det än blir och hur mycket ni än hatar mannen i fråga så är det bara att inse faktum att ni kommer aldrig riktigt bli fri honom. Han kommer inte skänka dig lycka, han kommer skänka dig ett jävla helvete som får dig att känna dig så fruktansvärt dålig och misslyckad som person så du tänker om och om igen "vad har jag gjort för att förtjäna detta". Och det enda simpa svaret jag kan ge so far är att du valde fel man! Så tänk efter både en och fyrtioelva gånger innan ni känner att "He's the one", han är mannen som ni vill spendera resten av ert liv med, för ibland är folk så förblindad av kärlek att bristerna ej skiner igenom förrän det är för sent. Och nej, jag ska även klargöra att jag är ingen manshatare. Jag är bara jävligt arg på män som har mage att trycka ner fantastiska kvinnor, kvinnor som jag råkar stå väldigt nära!!
Med det sagt ska jag väl andas lite och berätta om de andra negativa som hänt sen sist. Tydligen så är min svenska telefon ett hopplöst fall och kommer EJ att fungera i fortsättningen här i USA så de som försöker smsa mig eller så kan ju ge upp pronto! Cultural Cares weekends som man kan åka iväg på för att förtjäna sina credits snabbt och smidigt har tydligen även fyllts upp med raketfart så här på höstkanten vilket lämnar mig med ZERO alternativ till att fullfölja min del av avtalet. Kan alltså inte anmäla mig till dessa och att börja ta klasser på college här är alldeles för sent så vad gör man nu? Idé någon?

+ Att min ack så sega granne nu bestämt sig för att jag är en jävla jobbig typ som han aldrig kommer sälja bilen till. Verkar det som iaf då jag får smset "This is my businessphone thats why I changed my number" som klart och tydligt skriker back off och lämna mig ifred annars byter jag nummer igen! HAHA jävla mobbad typ!
Så atte jag kommer väl krypa hem till Sverige snart med svansen mellan benen, för utan bil och med problemen upp i strupen känns läget bara jävligt jobbigt! Och jag vet, det är drygt att lyssna på mig. Dag ut och dag in tillför jag endast negativa tankar och funderingar till bloggen men efter regn kommer väl solsken antar jag och jag väntar med ivrighet på detta!!
Puss då och sov så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Why everything that’s supposed to be bad, make me feel so good?
Everything they told me not to, is exactly what I would.
Man I tried to stop, man I tried the best I could, but uhm.. :p

Desire John sa...

Mycket bra!