lördag 11 oktober 2008

Mediokert!

Ungefär lika glad blir man varje gång man av misstag råkar slinta på tangenterna och trycka upp 239 fönster på samma gång. 30 minuter senare håller datorn fortfarande på att jobba och Desirée känner att nu får det väl ändå vara nog och slår av datorn. Ibland är det enkelt att rätta till misstag, thank God for that! Klockan är mycket och jag borde sova meeeen en annan fick ju för sig att testa alla kläder i sin garberob så här på kvällskvisten, helt onödigt känner jag efteråt.

Ska berätta om min dröm som jag hade i förrgår natt. Det var jag och Maja och drömmen utspelade sig i USA. I drömmen jobbade vi som au pairer åt Brad Pitt och George Clooney. Schysst jobb kan man ju tycka men si där har ni fel. Jag blev ihopparad med Brad och Maja hängde med Clooney. Av någon anledning var jag sjukt missnöjd över parenindelningen och försökte desperat fånga Clooneys uppmärksamhet under hela drömmen. Som om han vore snyggare än Brad Pitt? Eeeeh not! Så ja, jag antar att drömmens syfte var att åter igen upplysa mig om att man ibland faktiskt får nöja sig över det man har och inte alltid titta efter bättre. Typ!

Jaha, annars då? Ska ta 9:45 tåget till LA imårrn och sedan åka vidare till OC och träffa Frida! Det ska bli skoj! Vet inte vad vi ska göra men lite spontanitet är kanske det jag behöver i min annars så rutinlagda gråa vardag. Har även bett barnens far att hjälpa mig med billetandet och han skulle göra sitt bästa så jag håller tummarna nu! Blev ovän med grannen igårkväll då jag insåg att han faktiskt inte tänkte sälja bilen men heller inte vågade säga det till mig. När någon slösar på min tid på det där viset kan det koka över och ett raseri utbryta ur den annars så lugna person jag är. Slutade med att han skickade och frågade om han skulle radera mitt nummer nu och lämna mig i fred. Haha jävligt slow är han.
Men nu ska jag sova, har en tid att passa i morgon! Just det, ska berätta att mina naglar börjat växa igen så det är på rätt väg!! Puss då, skriver mer sen! Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Des! George är ju mkt snyggare än Brad! Jag skulle också kämpat för honom.

Desire John sa...

Nej nej nej, där har du fel min vän! Brad Pitt is the shit i det fallet!