tisdag 14 oktober 2008

SO WHAT? I'm still a rockstar..

...I got my rock moves and i don't need you
and guess what I'm having more fun
and now that we're done I'm gonna show you
tonight, I'm alright, I'm just fine
and you're a tool So so what?
I am a rockstar, I got my rock moves
and i don't want you tonight


JÄVLIGT skön låt måste jag ju bara säga! Kass kvalitet på videon men det var den enda versionen jag hittade som inte spelades till ett bildkollage på Pink. Bruden är grym, sjukt grym! Lyssna och njut!!

Annars då.. Känns som jag frågar mig själv samma fråga varje kväll så jag får komma med nåt nytt imorrn! Hur som helst har jag en konstig känsla i kroppen som jag inte riktigt kan förklara. Jag hatar att hösten och kylan börjat infinna sig i Cali och att vintertid snart är kommen. På samma gång tycker jag ändå att det är lite mysigt, det väcker massa minnen och känslor inom mig i samma sekund som jag känner mig väldigt ensam och dyster. Som sagt, jag har en konstig känsla i kroppen och jag kan nog inte förklara den hur mycket jag än försöker. Hm, just det ja! Just nu brinner kalifornien för fulla muggar och en hel del av dessa bränder är helt okontrollerade vilket känns lite så där. Som jag fattat det är det mycket av bergen som brinner iaf här uppe i torrlandet. Så torrt gräs, kaktusar, buskar och träd har nu sett sin sista glimt av solljuset! Får väl se hur det artar sig, om de kan få nån kontroll på det. Det är mycket nu, bränder och pengakris.

Var även på bilauktion idag och försökte hitta nån skaplig bil men det slutade med att jag fortfarande sitter här hemma med hundra 20 dollars sedlar i västan och fortfarande billös. Aldrig har väl plånboken varit så tjock men idag kan jag inte glädjas över det. Vill hellre se den tom och kunna titta ut genom fönstret och se lilla skrutten på uppfarten, men en vacker dag så!! Man måste ju vara så snabb när det gäller auktioner, ingen tid att tänka direkt! Så chansen finns att vi åker nästa tisdag igen och då ska jag fan ha ett bilskrälle i släptåg hem om det så är det sista jag ska göra. Ja ni vet redan att jag är less. Har även funderat på att skaffa mig nån tatuering medan jag är här. Vore ju lite soft! Hörde nån snacka om ödla förut och jag har nu insett att en ödla på foten vore jääävligt snyggt. Satt och skissade lite igår bara på skoj (en kommentar som "det var den fulaste ödla jag sett" vore alltså onödig då jag redan vet om att den inte är perfekt), dock ska den såklart vara mindre!! Annars är väl kanske ett Kanye West citat eller "Desire John" en annan tanke om ödlan slingrar sig ur mina tankar. Man vet aldrig. Har ju dock hört att en tatuering på foten gör ganska ont och hur det var med min smärttröskel var ju frågan. Men å andra sidan "vill man va fin får man lida pin" + att det smärtar nog vart man än bestämmer sig för att ha den. Läste om det på internet och alla hade olika akilleshälar vad det gällde smärta. En man tyckte att insida arm var jävligt ömt medan en liten grabb på 16 tyckte att armbågen va ett helsike. En annan tyckte att revbenen va smärta i sin renaste form och en man i 45 års åldern kom med det kloka svaret att det var ju såklart pungen som var det absolut smärtsammaste stället att tatuera sig på. Fötter kom även upp och tydligen är det värre med undersidan av foten än översidan. Så ja som sagt, alla verkar tycka olika precis som om allt annat. Eller så kan man ju göra som en annan medlem på sidan föreslog och pierca hälsenan istället! Ja...

Nu ska jag kika på Prison Break om det nya avsnittet kommit ut dvs och kanske även hinner med lite OTH! Imårrn blir det morgon träning och jag är sjukt laddad! Puss då! Jag saknar er där hemma!

Inga kommentarer: