måndag 6 oktober 2008

TV

Passar väl på att blogga lite då så här på kvällskvisten eftersom kanal CW tydligen bestämt sig för att visa ett reprisavsnitt på Gossipgirl denna vecka, sunkigt tycker jag som inte har nåt bättre för mig än att glo på tv. One Tree Hill har även det försvunnit från tv tablån så tv-veckan verkar inte lovande so far. Om sisådär 30 min ska jag iaf se ett nytt fräscht avsnitt av Heroes vilket kommer bli nice!

Så, har väl inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Hade en väldigt slapp dag dock. Eftersom jag är lite krasslig så fick jag sovmorgon till 12 och sen tittade vi på tv och chillade några timmar innan vi chillade lite mer så inte värst mycket lek har det blivit, yeey! En kul grej som är värd att nämna är ju då "morfar" bestämde sig för att gå på promenad med tvillingarna, 2åringen samt de 2 hundarna som vi just nu äger. Så fort han satte foten utanför dörren började olivet och jag stor i dörröppningen och vek mig av skratt. "JAAACK come back here, girls take my hands, noooo puppy don't go that way, giirls get jack, ...." Och såklart var det även 10 andra hundar ute idag vilket ledde till att olivet var enormt! Haha KUL! Waaay to go grandpa!!

Ingen bil än, det bara kryper inom mig! Jag är så fruktansvärt rastlös att jag har svårt att sova om nätterna och jag känner att tiden rinner iväg. Det går inte så bra nu! Just det ja, skulle ju även skriva att Entourage är sjukt bra!
Puss hej

Inga kommentarer: