fredag 3 oktober 2008

So..

Tänkte bara klämma in ett litet meningslöst inlägg som förmodligen ingen kommer läsa iaf men att det är så att jag håller på att bli sjuk. Förkylning även kallat vilket totalt kommer sabotera mina tränings-planer och troligen få mig att börja om från början igen. Så det var ju lyckat. Har försökt så hårt att inte drabbas av förkylningen som är i full rörelse här i huset men det är i princip lika hopplöst som att hitta en nål i en höstack. Jag andas barnens luft 24/7 och är upp i dem minst 10 timmar varje dag, sooo bara att ta smällen och bli frisk fort!!

Hängde även med grannen en stund i kväll och hade en djup konversation med värdmor. Har man inga tv-shower att glo på får man helt enkelt skaffa sig enda händelser i det livet man borde leva lite mer. So det var en intressant kväll. Stod ute och snackade med grannen i flera timmar om allt och inget, bland annat om att man måste ta sig ut ur sin säkerhetszon och sluta vara så blyg. Bara flippa och göra nåt wild n' crazy liksom. Har tänkt mycket på det och det är svårt att sluta vara blyg när man väl börjat. En slags förbannelse känns det som och tanken på att bryta den får mina ben att darra. Hur som helst va det soft tills det var dags att säga godnatt och han lutar sig fram och kysser mig! Ja du läste rätt, kysser! Jag menar, detta beteende är vi inte vana med i Sverige, iaf inte jag så det är något väldigt nytt för mig att amerikaner är så otroligt framåt och på. Vet inte vad mer jag kan säga om den saken. Det var oväntat och jag ser oss endast som vänner, the story of my life! Oklart även om han har flickvän också eller om de nyligen gjorde slut.. Fortsättning följer..

Nu ska jag sova, känner mig helt utmattad efter dagen och imorgon är jag nog i stadiet att jag bara vill kika på film och chilla. Känns som imårrn är dagen D då sjukdomen nått sin kulmen och kroppen är allmänt sliten! Aja, Godnatt då!

2 kommentarer:

LovisaGaëlle sa...

Stackars dig, förskyld är inte kul att vara!! Men vem är dendär killen? Det lät spännande. Uppdatera om det händer ngt mer!! Krya på dig nu!

Desire John sa...

Nej, men nu är jag frisk :) haha händer inge mer på den fronten, vill bara åt hans bil :P