söndag 21 december 2008

Almost Lover

Den här dagen sprang förbi illa kvickt och jag hade en massa otur. Gick upp tidigt endast för att ringa college och fråga lite om böckerna jag är tvungen att beställa, meeen såklart hade de fått för sig att stänga för the holidays så det blev inget av med det. Hoppas bara att jag får dem före skolstarten, annars blir det jobbigt!!

Sen blev det inge boka resa med varken mamma eller pappa för den sistnämnda var ej inloggad på skype och utan ett snack med honom kan jag ej boka med den förstnämnda så jag hoppas på bättre lycka i morgon! Då klockan slagit 2 och jag fortfarande sprang runt i min pyjamas tyckte jag det var dags att sparka igång dagen på riktigt. Tog steget att slänga på mig lite kläder för att sedan åka till gallerian. På gallerian var det huuuuur mycket folk som helst och jag kände mig lite obekväm. Fancy klädstil och ca 20 dollar i plånboken tyckte jag inte riktigt va en bra match så efter att ha kikat i 10 min och insett att kolla på kläder när man är pank är den största teasern i världshistorien bestämde jag mig för att bege mig till favoritaffären target där det är billigt :P Ringde min vän Robin för lite stöd och tips på julklapp men hur vida bra tipsen jag fick var behöver vi ju inte nämna! Haha. Hittade iaf klänningar till alla mina 4 tjejer och några diadem så nu är det bara värdmor kvar. Ska ta mig an detta mission i morgon, blir besök nr 2 på AV mall!

Kvällen hade jag tänkt ägna åt att titta på film, men när min bästa vän loggar in på msn kan man ju kyssa adjö till plan nr 1. Tack vännen för att du gjorde min kväll, ett och annat vettigt fick vi sagt under dessa 5(?)timmar. Haha, skönt att du är hemma i Ösund igen, snart ses vi Linzoooooo <3

Inga kommentarer: