måndag 15 december 2008

Mmm!

Måndagen har passerat och inte har jag blivit mycket klokare för det. Relativt lugn dag och humöret var trots alla negativa tankar på topp så det blev mycket lek och glädjetjut under dagens lopp. 2-åringen har skaffat sjukt skön humor så självklart har jag uppviglat henne till x antal skrattattacker under dagen, ett gott skratt förlänger livet sägs det ju så det var nice :) Har haft lite hemlängtan idag och tyckte att en riktig myskväll med mina bästa kunde suttit fint. Såklart med chips o dip (typ holiday dippen dåråå) och svenskt lösviktsgodis. MUMMA! Så det fanns där i tankarna iaf även om det är ett litet tag tills det blir verklighet!

Just det, har ju som blivit mycket mat (läs mycket onyttig mat) och lite träning på slutet vilket inte direkt sådär leder mig på rätt väg till den klassiska "komma i form" som man alltid tycks sträva efter men aldrig riktigt uppnå. Var på g där ett tag i somras men nu är jag nämare att bli antagen till "the biggest loser" på tv (kraftigt överviktiga människor som får hjälp att gå ner i vikt) än att våga visa mig på stranden 2009. Gör nåt då!

Glömde även berätta igår att vi är på flyttstigen. Fick besked igår om att flytten kommer ske mycket snart och att det är dags att packa, yeeees! Civilisationen, here I come! Ska bli galet skönt, ÄVEN om det innebär att herrn återigen kommer bo i huset, blä. Hittade för övrigt även svensk vodka i frysen igår, haha lite småkul sådär!

Nu blire Entourage tills ögonen inte orkar längre. Guds gåva till människan är denna serie, hur kan jag inte ha följt den förut? Börjar tidigare i morgon (9.45) för tvillingarna har en audition i LA så då blire bebispass för fulla muggar, soft så länge inte 2åringen börjar skrika efter mamma som hon gör nuför tiden. suck! Aah men ta't lugnt så hörs vi! Jag längtar tills jag har mina credits på papper och bilen är såld, först då kan jag slappna av lite! PUSS!

Inga kommentarer: