onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!

Väldigt kort.. Imårrn är det nyår och jag åker till Hollywood. Vad vi ska göra vet jag inte men fest blir det väl av nåt slag, ska leta efter verklighetens Edward Cullen :p Närrååå! Måste sova nu då klockan blivit massor, ska upp rätt tidigt i morgon och packa allt som ska med och så vidare!

Mina skolböcker kom förresten idag så det känns skönt! Hoppas bara vi får klartecken att flytta i helgen så att skolan blir nära, annars vet jag inte hur det blir. Hörde nåt om att jag kanske måste bo hos min LCC några dagar om flytten inte hinner bli av, ojojoj!

Puss, och GOTT NYTT ÅR på er allihopa! Jag saknar er och tänker tillbaka på ett visst nyår som jag firade mde min Linzo, det var fina grejer det!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heey! Jag var inne på nyårsnatten vid 4 & hoppades att du skulle vara inne & vara full med mig, haha, men jag kom på att det var ganska dumt tänkt av mig att du skulle vara inloggad då, såklart att du var ute & festade någonstans tänkte jag :) Och fyfan, GOTT NYTT JÄVLA ÅR! PUSS

Desire John sa...

Hahahaha =) ja faktiskt! inte ens jag är så tråkig att jag sitter hemma och filosoferar på nyårsafton även om jag med facit i handen kanske skulle gjort det :P Gott Nytt Jävla År! Vi ses i slutet!! puss