fredag 19 december 2008

Mamma Mia!!

Vilken otroligt skön film!! Har ju velat sett den ett bra tag nu så äntligen blev det av. Galet härlig rulle med svensk musik när den är som bäst! ABBA for life :)

Firar tydligen mitt 100e inlägg på denna blogg, var ju värt att nämnas tyckte jag! Dessutom var det torsdag den 18 december idag vilket betyder 3 månader kvar tills jag landar på svensk mark igen. Fortfarande blandade känslor i ämnet men det ska nog bli rätt bra ändå :)

Imårrn blir jag om möjligt ännu fattigare. Skall betala skolböcker (helt sjukt dyrt) och försäkringen på bilen. Grattis till mig, snart blire ju att take it to the streets som en annan uteliggare. Blä!

Puss

1 kommentar:

Marina Mederesia sa...

18 december, 3 månader kvar tills jag fyller 20. hejsanhoppsan vilken bra födelsedagspresent :D