fredag 26 juni 2009

200 inlägg senare

Har vi blivit något klokare måntro? En sak vet jag, och det är att tiden går snabbt nu men att jag hunnit med så mycket roliga, ja till och med otroliga saker. Tanken på att jag sitter här på soldäcket en halvsolig dag, i USA 30 min utanför Manhattan, NY är väl egentligen hur otroligt det bara kan bli? Jag njuter av tanken som faktiskt i detta fall är verklighet. För er som inte besökt denna underbara stad, gör det innan det är för sent! Man vet aldrig när livet tar slut.. Sänder en tanke till Michael Jackson som dog igår, går faktiskt inte försöka förstå att the king of pop är borta från jorden yta. Det finns mycket att säga om denna man men en sak är vi alla eniga om, hans musik är oslagbar, han är en legend och var en inspiration till mänskligheten. Rest In Peace!

Har rast mitt på dagen och har inte lust att göra någonting annat än att sitta här på soldäcket, med datorn i knät och bara njuta av att göra ingenting en liten stund. Tänkte även att jag skulle skriva lite på min silverbay uppsats så den kan bli närmare klar än helt ogjord om man säger så! Elina packar inför flytt, steph befinner sig i Pennsylvania med sin familj och Frida är på en öde ö (?) nånstans förhoppningsvis i närheten. Come back hörrni, jag vill spendera min sommar med er, mina bästa amerikaniserade vänner!

För övrigt kom Lollipop med Lil Wayne upp i min mp3 och jag lutade mig tillbaka lite extra i stolen och lät minnena svepa genom hjärnan. Texten är kanske det sämsta som gjort men just den låten, den melodin, det beatet kommer föralltid vara ljuv musik för mina öron! Love it! Nu ska jag ringa upp min mor och min syster på skype och ta del av svensson-livet en stund! Hörs senare! Puss

Inga kommentarer: