måndag 15 juni 2009

Fixarn!


Jag gillar inte måndagar! Speciellt inte lååånga, regniga och tråkiga måndagar! Precis så har denna måndagen varit och helt ensammen också - när hände det sist? Stephanie är sjuk och Elina har jobbat! Des har mest befunnit sig i sin egen värld.


Började veckan bra i alla fall med en springrunda mitt på dagen. Springshorts-premiär var det och jag ska berätta det att jag sprang liite längre och liite snabbare. Hänger det på shortsen eller har jag börjat få kondition? Tycker inte att det är så illa att ge sig ut på löparrunda längre och känner just nu hur det rycker i benen bara jag tänker på det. Good sign!


Förövrigt har jag gjort soppa ikväll åt både mig och Steph. Lagade grönsakssoppa igen men denna gången smakar den definitivt annorlunda. Kan det bero på att jag hedde i lite vitlökspulver, basilika, italienska kryddor, peppar, salt och nån annan grön krydda måntro? Den som lever får se...... Tror den blev rätt god i alla fall.


Jag känner att inlägget idag blir lite hipp som happ då jag inte verkar vara riktigt klar i huvudet av någon anledning. Så jag tänkte krypa ner under täcket, läsa bok för att om en kort stund sedan somna in gott! Puss på er, miss u!

Inga kommentarer: