tisdag 2 juni 2009

Tuesday!

"That's right put in work, move your ass, go berserk,
Eat your salad, no dessert,
Get that man you deserve
It's Kanye's workout plan..."

Nu jävlar är det dags att göra nåt åt ölkaggen(?) man skaffat sig under sitt frekventa festande under skoltiden (för 2 år sedan?). Har utnyttjat min mitt-på-dagen-rast på värsta tänkbara sätt men det känns så braa efteråt. Var ute och sprang i 25 minuter (hur duktigt som helst för att vara otränade mig), stretchade och tog mig sedan en dusch på det. Jag känner mig fräsh och riktigt nöjd med mig själv. Tyvärr börjar jag dock jobba om 20 minuter vilket inte känns lika checkt. Men det är ju en del av vardagen! Slutar tidigt idag, 5:30 så jag och Stephanie ska äntligen iväg och laga SOPPA! Har tänk gå på en liten revolutionerande soppdiet i ungefär en månad för att rensa kroppen från all skit man annars äter. Blir fint det!

Puss på er!

Inga kommentarer: