måndag 29 juni 2009

När man är i sitt esse


och hela världen skrattar med en.. Då är allt bra fint! Idag har jag joooobbat 6 timmar på morgonen. Drog därefter på en springtur med Anna, vår gamle gode nu återfunna vän som jag inte träffat på flera månader. Tummen upp för att vi ses! Lite styrka på det, en dusch för att sedan checka dagens facebook innan det var dags för jobb igen.


Började igen vid 5 tiden då det var dags för middag, ett snabbt ombyte på barn som badat i poolen och sedan iväg till värdmors softball match. Sprang mest runt och höll ett öga på 3 åringen som fick för sig att detta var totalt rätt dag för att stoppa krus i munnen och kuta ifrån mig med största "titta-vad-jag-gör-för-bus-flinet" Ungaaaaar!! Va soft dag iaf får man väl säga. Tog därefter spontant en svängom med lilla guld (bilen min) och besökte Stephanies enkla bostad (lyxhuset). Där bjöds det på lite cider, lite tårta, väldigt härliga människor i form av Steph, hennes familj och Elina och MASSA skratt! Gosh, jag kände mig verkligen på humör ikväll så jag drog historier om det ena och det tredje och skrattade o njöt som jag inte gjort på väldigt länge! Helt lysande par timmar och jag rådiggar Stephanies familj. En andra tumme i skyn på den, eller som vi numera säger "Peace på den".


Nu ska jag nog kolla twilight igen och försöka sova. Hade sjuka mardrömmar inatt om nån jävla maffiaboss som ville mörda mig. Han hade sjukt äckliga ögon som var typ helt dimmiga för han hade dödat så många människor och det var spioner och förföljare överallt som ville åt mig. Usch och fy och jag sov kanske sammanlagt 30 minuter igårkväll. Jag borde vara dödstrött, men känner mig pigg som en lärka! Aja, håll käften så hörs vi i morgon! Sov gott!!! Puss / Big D

Inga kommentarer: