onsdag 17 juni 2009

Onsdag!

Jag ligger här med svidande ögon och en helt stum kropp. Ungefär så trött är jag och ännu har jag inte startat min obligatoriska kvällsläsning. Kanske orkar iaf 10 min, känns ok :)

Vill passa på att önska GRATTIS på FÖDELSEDAGARNA till mina bröder SEBASTIAN (16) och ALEXANDER (9). Älskar er! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge så kort i brevlådan skall nå er inom kort!

Sprang för övrigt liite längre (4 km) och liite snabbare (23 min) idag. Känns GÖTT och att formen börjar inta sig. Därefter blev det promenad med Steph och Elina samt styrketräning på mitt rum för en stund sedan. Kände mig sjukligt hurtig idag så det var nice!

Nu ska jag läsa, och glöm inte... baaara 155 dagar kvar till New Moon kommer till biograferna ;) PUSS

Inga kommentarer: