onsdag 24 juni 2009

Gosh!

Jag gillar inte att köpa födelsedagspresenter.. Har 4 st som kommer upp nu inom loppet av några veckor och jag är i princip helt idélös, hjälp? Värdfar, värdbarn, f.d värdmor och f.d värdbebis... Ah men ¨åt bra blir det säkert! Helgen ser ljus ut, dock jobbar jag till 12 på fredagsnatten men är man ledig lör och sön så är det väl helt ok I guess. Nästa helg kommer min familj från CA upp hit till NY för att gå på bröllop, ska bli helt underbart att träffa dem igen! Frågan är bara hur man tar sig ut till Long Island :P

Har även varit ute och sprungit måndag, tisdag och tänkte även ta en liten runda idag. Det går lättare nu och jag har fått lite kondis (vilket på många sätt är bra) så nu måste jag börja öka farten och distansen och det är då det är jobbigt. Förut har det bara varit och stålsatt sig och lyft på benen, nu måste man börja pressa sig själv mer och att hitta den viljan verkar vara ungefär lika svårt som att öppna en hårdplast-förpackning.

Aja, later! Puss, saknar er där hemma!

Inga kommentarer: